"> Saya buka kunci. ya Allah apa yang terjadi ni? Saya nampak suami saya sedang buat benda tak elok dalam bilik tido kami sendiri dengan seorang perempuan - Luahan Kisah

Saya buka kunci. ya Allah apa yang terjadi ni? Saya nampak suami saya sedang buat benda tak elok dalam bilik tido kami sendiri dengan seorang perempuan

Saya dah tak tahan hidup dengan suami saya. Saya tak tau lagi apa yang patut saya buat. Saya bntu. Bila saya tpkir nak berpisah pwsti saya teringatkan anak saya dua orang yang masih kecil sebab saya taknak anak kurang kasih sayang ayahnya. Sebelum ni suami saya seorng yang bertangung jawab. Adakalanya bila dia tak kerja anak2 kami dia yang jaga. Saya pulak ada kalanya terpaksa kerja shift malam. Sebelum ni suami tak penah marah2 kami. Tapi saya perasan kebelakangan berapa bulan ni suami kerap marah2.. Tengking2 anak saya. Marah saya. Pendek kata ada je yang tak kena. Tak cukup dengan tu kami penah bertengkar dan suami penah ckp yang kalau macam ni perangai saya elok la saya terus balik umah bapak dan mak saya.




Suatu malam tu time kat tempat kerja, badan saya rasa tak sihat saya terus gtau bos saya nak balik rumah. Memandangkn saya dah takleh kj. Pning. Bos bagi saya balik awal. Sepatut esok pagi saya boleh balik. Bila smpai kat rumah saya dah rasa lain macam. Saya nmpk kasut tumit tinggi warnah merah dalam samar2 cahaya lampu. Hati saya bedebar. Saya diam2 buka pntu. Saya tengok bilik anak2.. Semua dah tdo. Saya masuk bilik saya. Terkjut saya pintu berkunci dari saya sakit dan lemah badan terus jadi segar jadinya.

Saya buka kunci. ya Allah apa yang terjadi ni? Saya nampak suami saya sedang buat benda tak elok dalam bilik tido kami sendiri dengan seorang perempuan. Dan baru saya tahu perempuan tu adik kandung saya sendiri. Patutlah sedap sangat sampai tak perasan saya pulang. Hati saya jgn dicakap macamna luluhnya. Saya menangis teresak2. saya tak sangka dorang snggup buat macmntu perempuan tu terkejut melarikan dari tanpa sempat ambik baju dalam nya. dan sumi saya bangun isap rokok dalam muka yang tegang tanpa rasa bersalah.

Bila saya tanya kenapa buat macam ni? Dia terus menuding salah pada saya kononnya semua salah saya kerana saya tak penah faham keinginan nya untuk bkwin lain. Saya terpinga2 kerana suami tak pernah usulkan yang dia nak kawin lain. Dan boleh ke dia kawin dengan adik ipar sendiri? Last2 saya tahu tu smua alasan smata nk tutup apa yang dah berlaku. Bila saya desak, sepakkan dan tumbukkan kemuka sampai hidung saya berdarah. Saya tak boleh beri tahu siapa2 sebab risau jadi kes polis. Sekarang saya buntu bila fkirkan hbungan kami. Anak2 memang rapat ngn ayahnya. Dan saya sudah putuskan hubungan dengan adik saya kerana sampai hati dia buat saya macam ni. Saya malu..




Leave a Comment