"> Aku cerai kan isteri kedua depan bini aku time tu isteri kedua aku tengah hamil 3 bulan. Isteri kedua aku menagis. - Luahan Kisah

Aku cerai kan isteri kedua depan bini aku time tu isteri kedua aku tengah hamil 3 bulan. Isteri kedua aku menagis.

Salam warga krt. Aku suami ade 2 isteri. Aku khwin dua tanpa pengetuan isteri pertama. Mase isteri pertama aku dapat tahu aku nikah lagi. Terus dia megmuk. Dia mintak cerai tpi aku tak sanggup sebab aku ade anak dengan dia. Aku pujuk2 dia terima isteri kedua aku tapi dia maki hamun aku. Dia halau aku lagi dari rumah.. Aku msih sayang kat dia lagi.. Aku tak dapat jumpa anak2 aku. Isteri pertama aku cakap kalau nak dia. Dia suruh crai kan isteri kedua aku. Aku buntu sekali..




Aku ajak isteri pertama aku jmpa isteri kedua.. Aku cerai kan isteri kedua depan bini aku time tu isteri kedua aku tengah hamil 3 bulan. Isteri kedua aku menagis… Dia mintk maaf dengan bini pertama aku sebab rampas hak dia.. Isteri pertqma aku mqki dia hina dia depan aku. Terus aku seret bini pertama aku ajak balik. Bila dah sampai umah dia mengamuk2. Aku pun tak tqhu ape yang dia nak sebenarye..

Bekas isteri aku pun senyap macam tu.. Sekarang dh 3 tahun. Berlalu. ex isteri aku mqkin cantik.. Anwk aku dah 2 tahun. Comel rupa mak dia.. Aku menyesal tinggal kan dia orang. Hidup aku sekarang makin huru hara dengan bini aku.. Hari2 bergaduh.. Aku mula bosan.. Sekarang aku nak pikat balik bekas isteri aku balik… Warga krt doa kan aku supaya ex bini aku nak kan aku balik.

Leave a Comment