"> Di uji tidak miliki zuriat yang cepat dan bila dah hamil suami pula dipaksa kawin dengan wanita lain. Saya rasa sangat sedih macam2 saya buat utk dapatkan zuriat - Luahan Kisah

Di uji tidak miliki zuriat yang cepat dan bila dah hamil suami pula dipaksa kawin dengan wanita lain. Saya rasa sangat sedih macam2 saya buat utk dapatkan zuriat

Assalammualaikum admin KRT. Hide kan profil saya. Min boleh tak post status sy ni. Saya sorang isteri perkahwinan saya dan suami hampir 6 tahun. Harini saya rasa sangat gembira bila doktor sah kan saya hamil 6 minggu anak pertama kami.tapi Min, dalam masa yang sama saya sedih sangat, bulan depan suami saya nak kawin lain atas desakan mak mentua, mereka nak kan keturunan. Allahurobbi sedihnya hanya Allah saje yang tahu. Saya ingatkan dalam drama je berlaku macam ni tapi realiti pun terjadi, ujian yang saya lalui sgt berat min. Di uji tidak miliki zuriat yang cepat dan bila dah hamil suami pula dipaksa kawin dengan wanita lain. Saya rasa sangat sedih macam2 saya buat utk dapatkan zuriat. Malah mak mentua tetap nak suami kawin lain utk dptkan keturunan suami anak lelaki sulung dalam keluarga. Suami pun setuju saje apa yang mak mentua suruh. Sedih min, Mak mentua selalu hina saya perempuan mandul tak dapat bagi dia cucu, Sedangkan macam2 saya cuba buat utk dapatkan zuriat.




Saya syukur min, saat saya sedih ada kawan yang banyak mbantu bagi nasihat supaya bersabar dengan kerenah mak mentua dan juga dia suruh saya cuba minum air jus Alhamdulilah, selepas saya amalkan saya di sahkan hamil. Saya tak sangka rezeki saya ada utk miliki zuriat. Allah dengar doa2 saya. Min, boleh bagi pendapat? Apa patut saya buat. Sekarang suami dan mak mentua belum tahu saya hamil, Adakah patut saya bagi tahu atau pun saya rahsia kan kandungan ini. Saya takut nanti mak mentua ingat saya nak halang perkawinan mereka. Tolong saya saya harap suami saya baca. Agar dia tahu dia akan jadi bapa.

Leave a Comment