"> Aku bekerja min tapi tak penah bagi duit gaji aku pada isteri sebab isteri aku meniaga dan kadang2 semua perbelanjaan dia yang tanggung tanpa harapkan satu sen pun duit dari aku - Luahan Kisah

Aku bekerja min tapi tak penah bagi duit gaji aku pada isteri sebab isteri aku meniaga dan kadang2 semua perbelanjaan dia yang tanggung tanpa harapkan satu sen pun duit dari aku

salam admin.. aku juga ade kisah yang ingin diceritakn. Aku suami pada isteri, ayah pada sorang anak perempuan isteri aku ssedang hamil 4 bulan sekarang. isteri aku tak lah cantik sangat. tapi dia mampu buat ape2 sahaja untk diri dia tanpa bantuan aku. Aku bekerja min tapi tak penah bagi duit gaji aku pada isteri sebab isteri aku meniaga dan kadang2 semua perbelanjaan dia yang tanggung tanpa harapkan satu sen pun duit dari aku. aku taw dia kecewa. aku selalu berkire tentang makan, ape yang dia nak makan selalu dipertikaikn.




Dia tak pernah mintak ape2 dari aku walaupun aku taw dia nak sangat makan, sampai mase dia akan beli sendiri ataupun masak sdri. aku akui. memang dia pandai masak. orang lain mengidam. mesti mintak suami carikn, atau rumah mak/mertua. mak dia dah tak ade tapi isteri aku dengan mak aku tak mesra min. Tapi dia tak kisah, dia tak penah merungut ape2 pasal kuarga aku, adik bradik aku semua. salah aku jugak min, aku tidak penah nak ajak dia pergi rumah mak aku.. kalau jumpa kat mane2 pun hanya senyum je tak tegur sapa. Aku kesian kat isteri aku tapi apekn daya. aku tak mampu untuk mengubahnye. ape harus aku buat min… aku tersepit

Leave a Comment