"> Saya kat dapur cepat2 lari tngok. Anak dah tiarap kat situ. kuat sangat anak saya menangis sampai kat hidung anak ad bekas - Luahan Kisah

Saya kat dapur cepat2 lari tngok. Anak dah tiarap kat situ. kuat sangat anak saya menangis sampai kat hidung anak ad bekas

assalamualaikum warga krt. Kadang2 rasa macam nak je bawak anak2 lari jauh2 dari semua orang. Dah penat jaga hati suami. penat sngt2. maruah saya sebagai seorg isteri dia biarkn dimki hamun oleh keturunan dia. Langsung dia tak pertahankan maruah saya. walaupun dia tahu sapa betul. sape salah. 2 bulan lepas saya ada suruh suami saya basuh popo anak sebab masa tu saya tengah masak untuk makan malam. dia suruh anak mencangkung. anak tak faham lagi sebab biasa saya cakap duduk mama nak basuh popo anak tak mencangkung pastu dia tolak anak sampai anak jatuh dalam tandas.

Saya kat dapur cepat2 lari tngok. Anak dah tiarap kat situ. kuat sangat anak saya menangis sampai kat hidung anak ad bekas. sampai sekarng saya tak bagi anak mandi apa dengan dia. Sekarang anak pun kalau saya cakap suruh papa mandi boleh. Anak akan lari belakang saya sampai mengis2 cakap tak nak. kalau saya tanya dia kenapa buat anak mcm tu. dia ckap dia penat kerje. hurmm. Sekarang dia balik kerje makan main fon aje kerje dia. Layan anak bini pun takde dah sekarang.

Lepas maghrib tadi saya ada cakap hadap fon aje dari sampai makan sampai laa nak tido. anak nak ajak main buat tak tahu. bini ajak sembang buat tak layan. boleh dia jawab. Lepastu nak aku hadap muka ko..Allahuu .. terasa sngat hati..ambik anak masuk bilik peluk anak sambil air mata mengalir. anak2 pandang aje saya min.. kadang2 penat min nak jaga hati suami..apa perlu saya buat min..

1 thought on “Saya kat dapur cepat2 lari tngok. Anak dah tiarap kat situ. kuat sangat anak saya menangis sampai kat hidung anak ad bekas”

Leave a Comment