Selalu perempuan yang keluar dengan saya tahu saya dah berkahwin dan ada yang cakap takkan keluar dengan laki org

Selalu perempuan yang keluar dengan saya tahu saya dah berkahwin dan ada yang cakap takkan keluar dengan laki org

Slm min, mohon hide profile. Saya nak cerita kisah saya. Saya seorang lelaki yang bekerjaya, syukur dapat bagi nafkah dengan baik kepada isteri saya. Ada rumah dan gaji yang okla. Usia kawen dlm 3 tahun dan ada seorang anak dah setahun lebih. Nak jadi kisah, dalam berapa tahun ni saya selalu kantoi dengan bini sebab ada perempuan lain.

Selalu perempuan yang keluar dengan saya tahu saya dah berkahwin dan ada yang cakap takkan keluar dengan laki org. Jadi bila tercabar, saya suka la mengorat mereka dan sekarang seorang perempuan ni syok kat saya, dan saya lak syok kat dia tak macam perasaan saya dengan perempuan lain sebelum ni yang saya keluar. Dia sanggup buat macam2 untuk saya, belanja itu ini, dan cakap sanggup tunggu saya untuk peristerikan dia.

Dia memang sayang saya sangat, tapi takdelah saya ambil kesempatan atas maruah dia, sebab kami tahu lagi adab dan batasan agama. Camne sekarang ya? Dengan kemampuan saya, saya mampu untuk beristeri lebih. Mohon pandangan, atau wajarkah saya biarkan saja perempuan itu menunggu agar cinta dia cooldown? Jangan marah perempuan tu, marah saya je sebab dia tak salah. Wassalam.

Leave a Comment