Penat sebab ada anak? Tu bukan alasan sedangkn layanan terhadap suami itu adalah kewajipan seorang isteri.

Penat sebab ada anak? Tu bukan alasan sedangkn layanan terhadap suami itu adalah kewajipan seorang isteri.

Assalam min tolong siarkn kisah aku. Aku seorang suami berusia 30an. telah berkahwin selama lebih 10 tahun dan dikurniakan beberapa orang cahaya mata. Selama berkawan dan berkahwin, aku sakit pun tak pernah naik tangan dan kaki. Aku bukan tak mampu nak buat macam tu tapi aku akan teringat mak aku..Tapi bila aku berlembut, dia rasa dia bole layan ego dia. Dia rasa nak di ambil perhatian selalu min tapi sebenarnya aku dah bertahun kecewa dengan sikap dia yang sambil lewa melayan aku sebagai suami. Layanan dari segi komunikasi zahir battin.

Dia boleh mekup sampai setengah jam untuk pergi majlis kahwin. Tapi bila di rumah cuma berpakaian ala kadar, baju2 nipis aku belikan untuk pakai masa tido tak pakai. byk aku beli min. Ubat2 untuk “bunga” pun macam2 aku beli. tu pun taknk pakai. Aku suruh pakai bukan apa sebab dan kurang cengkaman. Itu pun dia tak nak gunakan sebaik mungkin barang2 yang aku belikan.. Selalu tegur kesalahan dia, tapi aku di cop selalu cari salah dia. Baru aku tau bini aku bod0 sombong. Penat sebab ada anak? Tu bukan alasan sedangkn layanan terhadap suami itu adalah kewajipan seorang isteri.

Serius min aku kerap makan hati dan kdg2 rasa berdendam. Sangat2 kecewa aku rasa aku nk buang jelah barang2 aku belikan tu. Bkn ada makna pn. Apa yang dia tau asyik pegang telefon terus. Geram aku min. Ni pun aku taip pakai jari tgh. Selalu dengar isteri makan hati kn?Ha ni skang kisah suami makan hat plak..Ckp elok2 tak jalan mgkn kena guna kekerasan kut baru ada kesan. Sekian min

Leave a Comment