Aku jumpa perempuan tu.. Tapi lain pulak jadinya min belum apa2 lagi perempuan tu suruh aku ceraikan isteri yang aku sayangi tu.

Aku jumpa perempuan tu.. Tapi lain pulak jadinya min belum apa2 lagi perempuan tu suruh aku ceraikan isteri yang aku sayangi tu.

Salam min.. Tolong hide kan fb bini aku min.. Aku buntu min.. Aku ada wife yang sangat super min. apa2 yang aku nak semua dia sediakan min.. Makan minum, pakaiaku dia sungguh jaga min. aku ckp je aku nak makan ape semua dia sediakan min. Dia memang isteri solehah buat aku min.. Masalahnya sekarang dah hmpir 4 tahun kami berkahwin tapi masih belum punya anak.. Isteri aku carikan aku calon isteri tanpa pengetahuan aku min.. Dia nak aku kahwin lagi satu.. Dia aturkan pertemuan aku dengan calon yang dia cari tu.. Aku ikot kata dia min..

Aku jumpa perempuan tu.. Tapi lain pulak jadinya min belum apa2 lagi perempuan tu suruh aku ceraikan isteri yang aku sayangi tu. Tapi isteri aku suruh ikot cakap perempuan tu untuk ceraikan dia. Aku sayang wife aku min. Wife ak cakap dia cuma nak aku ada zuriat aku sendiri.. Tapi aku boleh hidup dengan dia walaupun tanpa zuriat kami min. Dia tak faham. Min. Dia tetap nak aku kawin lain. Aku buntu! Min aku tahu walaupun dia mahukan madu tp dijauh sudut hati nya pasti dia sedihkan min.. Aku nampak dia bangun solat tahajud smbil menangis min. Aku tak tahu nak buat macam mna min..

Leave a Comment