Masa saya mengandungkan anak saya yang pertama suami saya mempunyai hubungan dengan adik kndung saya.. Masa tu saya perut baru 7 bulan

Masa saya mengandungkan anak saya yang pertama suami saya mempunyai hubungan dengan adik kndung saya.. Masa tu saya perut baru 7 bulan

Assalamualaikum.. Mohon hide yer.. Saya seorang isteri dan ibu kepada 2 orang anak yang masih kecil.. Masa saya mengandungkan anak saya yang pertama.suami saya mempunyai hubungan dengan adik kndung saya.. Masa tu saya perut baru 7 bulan.. Dan saya baru mengetahui suami saya curang setelah adik saya whatapps suami saya tanya mngenai saya.. Hati saya trdetik memikirkan kenapa adik saya tak direct whatapps tanya saya terus sedangkan dia ada no saya.. Saya pon berbals wasap dengan adik saya twnpa dia mengetahui saya yang balas whatapps dia, bukannya suami saya.. Allah Maha Besar

Semakin saya whatapps dengan adik saya, smakin saya tahu hubungan antara mereka berdua.. Sesungguhnya hubungan mereka lebih dari suami isteri dah.. Saya jadi terkedu dan jadi macam terkejut yang mereka gamak buat kat saya.. Selepas saya dah tau, saya bagi fon tu kat suami saya. Saya sruh dia baca chat antwra saya dan adik saya dalam fon dia.. Lpastu saya keluaq mmbawa diri.. Dia kol saya banyak kali mntak maaf kerana dia terpesong.. Akhirnya saya dan suami blik ke rumah saya dan mintak pndapat family saya.. Depa tak setuju saya berbaik dengna dia.. Saya tetap maafkan depa..

Tapi setelah 5 tahun berlalu, kejadian ni hampir berulang kembali.. Adik saya menawarkan diri kerana memerlukan duit dan suami saya menerima tawaran dia.. Kejadian ni hampir terjadi tapi sempat saya cegah sebelom terjadi.. Sekarang, saya tak tau smaada nak maafkan mereka ataupon nak buat apa.. Apa salah saya? Apa yang isteri2 kat luaq akan buat sekiranya berada ditmpat saya? Saya kecian pikiaqkan ank2.. Sekarang suami berjanji tak kan ulang prangai buruk tu lagi dan dia ajwk saya bina kluarga kami lagi sekali.. Dia mntak peluang kedua kat saya demi ank2.. Apa patut saya buat? Jgn kecam yer..

Leave a Comment