Macam ni hubungan saya dan isteri ok je, sampai lah 3 bulan yang lalu semasa aku hantar anak aku ke sekolah dan berkenalan dengan perempuan

Macam ni hubungan saya dan isteri ok je, sampai lah 3 bulan yang lalu semasa aku hantar anak aku ke sekolah dan berkenalan dengan perempuan

Assalammualaikum min,tlg hide kan profil aku,aku dah berkahwin 13 tahun anak ada 3, macam mana mahu cerita nanti ada yang kecam pula, Macam ni hubungan saya dan isteri ok je, sampai lah 3 bulan yang lalu semasa aku hantar anak aku ke sekolah dan berkenalan dengan perempuan yang bekerja kat skolah tempat anak aku belajar, dia kerja kat situ sebagai kerani, dia pernah ajak minum kat kantin, orang dia memang cantik, aku tak sedar aku melirik dia, dia ketawa dan bergurau2.

Dia minta no fon aku min, dia ada watsap aku, aku layan je siap bagitahu isteri yang kerani sekolah anak ada watsap dan ajak aku minum kat kantin, isteri saya ok je masa tu, malam tu sya letih sebab kerja seharian tiba2 isteri datang hidangkan saya secangkir kopi, lepas tu dia pergi tidur kan ank2, dan lepastu dia tanya saya baju apa yg saya pakai esok nanti, sebab dia nak seterika kan, aaya pun pergi lah tengok dia buat semua kerja dia.

Saya ambil tangan dia dan tenung wajah dia lama lama, dalam tatapan mata tu sya nampak dia letih, ya letih sebab mengurus saya dan anak anak, saya terus pluk isteri dan cium dahi dia, malam tu juga saya rasa bersalah dan menyesal sebab ada perasaan pada perempuan lain, ya Allah malam tu juga saya memohon pada Allah untuk ampunkan d0sa saya, dan kuat kan iman saya untuk tidak terg0da pada g0daan dunia, ayg maafkan abg, anak anak abah maafkan abah, abg janji dri hari itu abg tidak akan layan si dia lagi, semoga Allah jadikan isteri ku itu satu satu nya wanita yg ada di hidupku Aamiin…

Leave a Comment